Politica de returnare produs:

Suntem incantati ca va numarati printre clientii magazinului nostru online si ne vom da interesul sa aveti o experienta de cumparaturi cat mai placuta alaturi de noi.

Inainte de a comanda produsul dorit, va recomandam sa consultati tabelul de marimi din rubrica Tabel Marimi. Astfel ve-ti alege corect masura dumneavostra. De asemenea, daca nu sunteti siguri ce marime este cea mai potrivita pentru dumneavoastra, pentru a va usura procesul de achizitie, ne puteti consulta telefonic.

Cand plasati comanda puteti lasa de asemenea si un mesaj cu dimensiunile dumneavoastra: bust, talie, sold si inaltime. In eventualitatea in care masura aleasa nu vi se potriveste noi va putem putem atentiona in acest sens inainte de a procesa comanda. Un consultant va va ghida pentru a face alegerea cea mai buna. Daca comanda dumneavoastra a fost plasata cu success, veti primi un email automat de confirmare pe adresa de email adaugata la inregistrare.

Toate comanzile plasate vor fi confirmate telefonic de un operator inainte de a fi procesate.

Cum procedez daca trebuie sa returnez un produs?

In eventualitatea in care dimensiunile/marimea produslui comandat pe magazinul online nu se potrivesc cu cele/cea comandate in formularul de comanda ferma, calitatea produsului vestimentar nu este conforma prezentarii de pe website-ul nostru sau produsele au fost livrate gresit, clientul are dreptul sa returneze produsul in termen de 10 zile lucratoare de la data de livrare inregistrara la receptia produsului la curier.

Returul este gratuit pentru zona 1 a companiei de Curierat pe teritoriu Romaniei pentru comenzile care se incadreaza la livrare gratuita.

Pentru zonele cu kilometrii suplimentari returul va fi suportat pe client.

Va sugeram ca inainte de efectuarea returului sa ne contactati pentru a analiza cum putem remedia cauza nemultumirii dumneavoastra in cel mai bun mod.

Deoarece ne dorim ca toti clientii magazinului online Passion by D sa fie multumiti de comanda efectuata si serviciile oferite un consultant va va ghida in procedura de retur.

In vederea returului, IMPORTANT este ca produsul sa fie NEDETERIORAT, fara urme de uzura, alterare si utilizare si inapoiat in ambalajul original in care a fost primit din partea companiei noastre. Din pacate fara a indeplini aceste conditii, produsul nu poate fi returnat si magazinul online de haine Passion by D isi rezerva dreptul de a va refuza returul!

De asemenea retururile sunt acceptate decat daca sunt trimise prin serviciu de curierat ( daca trasportul de retur se incadreaza la cu plata atunci clientul are dreptul sa isi aleaga firma de curierat cu care trimite). Nu se primesc retururi prin posta. In acest caz nimeni nu va ridica trimiterea.

De asemenea va rugam sa nu lipiti nimic pe ambalajul original in care ati primit produsul/produsele in procedura de returnare. Asigurati-va ca produsul cat si ambalajul nu se va deteriora, in procedura de returnare (sigilati ambalajul original intr-o punga sau cutie inainte de a plasa comanda la curier). Produsele care au lipite pe ambalajul original etichete de la curier, banda adeziva sau orice alt material ce va deteriora produsul/ambalajul nu vor fi acceptate la retur.

Pentru retur se comanda curier de la compania de curierat cu care s-a primit produsul din partea magazinului pentru zonele cu gratuitate. pentru celelalte zone puteti comanda un curier dupa preferinte.

In eventualitatea in care doriti sa comandati un produs cu masuri specifice sau care nu se incadreaza in grila de marimi disponibila in magazin, se pot plasa comenzi personalizate si se incadreaza in regim de  produs pe comanda. Produsul pe comanda, conform politicii magazinului nu se poate returna. Orice neconformitate sau defect se remediaza, insa produsul nu poate fi returnat. Acceptul dumneavostra va fi solicitat in scris din partea magazinului inaintea plasarii comenzii sau veti primi un link pentru a efectua o plata avans care nu se returneaza in eventualitatea in care produsul nu se achita integral. Aceasta procedura difera in functie de valoarea produsului comandat. Ve-ti fi notificat cu procedura aplicabila in fiecare caz in parte.

Livrarea prin reprezentantii Passion by D:  Comenzile care sunt livrate direct prin intermediul personalului propriu Passion by D, nu sunt incadrate in comert la distanta, ci vanzare prin magazinele de specialitate, si pot fi vizualizate, verificate si acceptate personal la achizitie si acceptate ca fiind confome cu nevoile clientului. Prin urmare comenzile din aceasta categorie, care se livreaza prin reprezentantii magazinului online de haine nu se supun acordului 130/2000 completat de Legea 51/2003 si nu pot fi returnate.

Pasii pe care trebuie sa ii urmati pentru procedura de retur:

  1. Accesati passionbyd.ro si logati-va in contul dumneavoastra;
  2. Cautati numarul comenzii dorite;
  3. Identificati ID-ul produslui dorit spre returnare;
  4. Contactati-ne: prin email passion@passionbyd.com sau telephonic +40723913927;
  5. Dupa confirmare reprezentatului magazinului Passion by D, trimiteti pachetul la sediu conform regulamentului de mai sus.

Daca alegeti sa completati formularul de returnare produs, in termen de maxim 3 zile lucratoare un reprezentant al companiei noastre va contacta pentru a va explica instructiunile de returnare.

Adresa pentru retururi este : Drum Plaiu Cornului 17-21, sector 1, Bucuresti, 013843, Romania

In cat timp primesc contravaloarea returului?

Pentru platile ramburs, in eventualitatea de returnare produs si nu schimbare, suma va fi returnata dupa primirea returului de compania noastra la adresa precizata mai jos, in contul bancar pe care dumneavoastra il oferiti consultantului. Plata se va efectua in termen de maxim 10 zile de la primirea coletului daca acesta indeplineste conditiile de retur mentionate mai sus.

Pentru platile online cu card bancar, suma se returneaza dupa aceleasi regului, dupa primirea coletului de retur daca acesta indeplineste regulile de mai sus.

Pot anula o comanda efectuata?

O comanda efectuata si platita online poate fi anulata doar de catre persoanele fizice si doar in termen de maxim 24 ore de la plasarea acesteia. Anularea comenzii se face in scris, prin email la adresa sales@passionbyd.com.

Daca s-a efectuat plata online, rambursarea contravalorii produsului se va face prin cont bancar, la contul IBAN al clientului mentionat in scris in termen de 8 zile de la primirea produsului. Aceste dispozitii se aplica conform O.G. 130/200, in cazul achizitionarii de produse de pe magazinul de haine online Passion by D, folosind tehnicile de comunicare la distanta.

Returnarea se poate face doar o singura data pentru un produs in conditiile art 4 alin.1 lit. b) din O.G. 130/2000 si renuntarea la cumparare in mod repetat poate fi considerata abuz, iar magazinul de haine online isi rezerva dreptul de a-si selecta clientii in functie de comportamentul acestora.

Produsele returnate prin Posta Romana nu vor fi colectionate de la Posta si drept urmare astfel de retururi nu sunt acceptate! Returnarea se face doar prin firme de curierat cu livrarea la sediul nostru mentionat mai sus.

Va multumim pentru intelegere.

Echipa PassionbyD!

TOP